Empire of the Sub Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hei! For ikke så lengesiden lagde jeg en post på wow-europe Mage forumet kalt "Tips And Tricks PvP". Har skrevet et par tips selv, i tillegg oppdaterer jeg posten daglig med tips og tricks fra andre spillere. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...ThreadID=191841 Det er triks mot vær eneste klasse (Utenom Warriors). Jo mer triks, desto mindre whining - Jhj
Dʋgɢtung Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Høres supert ut, i og med at jeg spiller mage. Skal ta en titt på tråden din nå
Carl M Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Det trengs ikke tips mot warriors. De kan du ta i koma med stil. Warlock med felhunter, et tips: Spam kun instantcasts. For å unngå spell lock. Drit i sheep; ta pom pyro, fireblast, cone of cold, frost nova, arcane explosion, blast wave, whatever du har. Og for guds skyld: DECURSE - Spring rundt som en snurrebass på speed slik at du kanskje unngår spells som en må se mot deg for å caste. Og counterspell fear asap. Endret 26. juni 2006 av Carl M
Marti Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 /nod Carl M. Det er mulig og putte inn en scorch eller noe, men kjør for all del mest instants. Ha gjerne decurse på en hotkey som er nærme der du vanligvis holder en av hendene. Jeg bruker | knappen . (husk å benytt deg av shatter hvis du har det. Hvis du blir feara, WotF, trinket eller iceblock og prøv å utnytt frost novaen. 21 sekunder cd (hvis specca imp FN) er ikke morro :/.)
M@R7!N Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Kjekt å fjerne mest mulig dots med iceblock også, å ikke bare waste den med en gang
Marti Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Mhm, helst bruk iceblock hvis de seducer/soulfire. Tror det er det beste, evt bruker iceblock når de bruker SB og setter en corruption på deg. Hvis du timer det riktig kan mye være snudd. Annet eksempel er hvis de setter et par dots og fearer deg. Hvis man har den casting bar tingen ser man når fearen er rett fra å bli kastet. Evt vent til du er allerede blitt fearet og dem shadowbolter deg, da iceblocker du og silencer shadowbolten. Hvis noen ikke helt skjønte den posten min over her, mente jeg iallefall at hvis du akkurat har brukt frost nova, og blir fearet, kom deg ut av fearen så fort som mulig (som jeg prøvde og forklare, med WotF, trinket eller iceblock). Ellers går frost novaen over, og en stor sjanse til å vinne er borte siden man ikke kan utnytte shatter på 21 sekunder (evt 25 sec)
M@R7!N Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Gode tips, men møter jeg en warlock waster jeg lett alle cooldowns for å drepe han (som cold snap) som betyr 2x icebarrier og shatter En soulfire crit kan nesten drepe meg (om warlocken har godt gear), så er lurt å blocke den ja. Dessuten har han da også wastet 1/3 crowdcontrol muligheter.
FOOrK Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hei! For ikke så lengesiden lagde jeg en post på wow-europe Mage forumet kalt "Tips And Tricks PvP". Har skrevet et par tips selv, i tillegg oppdaterer jeg posten daglig med tips og tricks fra andre spillere. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...ThreadID=191841 Det er triks mot vær eneste klasse (Utenom Warriors). Jo mer triks, desto mindre whining - Jhj 6384072[/snapback] virker ikke hos meg:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå