Gå til innhold

Noen som har "Ultimate world of warcraft guide"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er på jakt etter en guide innen world of warcraft som heter "Ultimate world of warcraft guide". Noen som har den, eller vet hvor jeg kan laste den ned gratis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Regner med det er denne du er ute etter. Fra det jeg har forstått så selges den bare på Ebay.

Google is your friend..

EDIT:

The unofficial guide to World of Warcraft is being sold on eBay once again after Blizzard, Vivendi, and ESA blocked the author for copyright infringement several months ago.
Endret av nazrm
Skrevet

Nei, den selges ikke bare på ebay. Man får kjøpt den på diverse nettside, men jeg er ute etter en som er gratis. Noen som har en torrent for den eller noe?

Jeg har googlet rundt og har tilsammen vært innom over 200 linker!! Jeg begynner å tro at det egentlig ikke finnes. Hvorfor er det ingen torrents for den... :hmm: Noen som har en torrent for den??

Skrevet
Hvorfor er det ingen torrents for den... :hmm: Noen som har en torrent for den??

6378418[/snapback]

Tror ikke det, nei.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...