OeO Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hei, kjører apache2 på pcen min, med php5 og mysql. Alt fungerer bra, men jeg får et problem. Når jeg skal vise litt større bilder, ca 100kb og oppover, vil den ikke vise hele bildet. Desto større bilde er, desto mindre del vises av den. I opera stopper den bare å vise bildet, mens i IE er resten av bildet grønt med hvite prikker. Dette gjelder om jeg prøver å vise bildet direkte (localhost/bilde/bilde.jpg) eller en html fil som viser bildet. På de minste bildene, 30-40kb blir hele bildet vist. Er det noen som vet hva dette skyldes? Endret 24. juni 2006 av boy2star
Admin'c Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 konfigurert apache riktig? problemer med nettverkskortet? (slik at det stopper under load ol)
OeO Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 (endret) la inn apache med appserv. En pakke som inneholder apache, php og mysql. Regner med at det er en konfigurasjon, men aner ikke hvilken. Går den innom nettverkskortet når jeg sitter på samme maskin? LØST: måtte sette i httpd.conf: EnableSendfile Off Vet ikke hvorfor, men det funket... Endret 24. juni 2006 av boy2star
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå