AudiA4 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hei, Jeg trenger nettbutikk, og jeg har lyst til å skaffe meg nettbutikk som er gratis, som f.eks Virtuemart......, men jeg får ikke innstallert det, jeg klarer det bare ikke...... Kan noen her hjelpe meg med det? bare å innstallere det, kan konfig. det selv etterpå, men får det ikke bare innstallert inn på webhotellet... Det hadde vært kjempe snilt hvis noen kunne hjulpet meg på det, kan gi den personen brukernavn og passord til webhotellet så den personen kan bruke ftp og sånt for å legge det inn.... PS! Den personen som hjelper meg, får et kjempe tilbud på en av produktene mine!, (og da mener jeg kjempe kjempe kjempe tilbud) Endret 24. juni 2006 av AudiA4
olear Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Virtuemart er et tillegg til Joomla. Komponenten installeres som alle andre komponenter, moduler, bots osv (trykk install, velg lokal fil og alt skal fungere).
chipmann Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Si ifra hvis det virker da. Det høres litt interessant ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå