Gå til innhold

Webcam som stjeler bånd-bredde! Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster har kjøpt seg bærbar og har trådløs, hun fikk med et webcamera som stjeler hele bånd-bredden når jeg skal spille bla. bf2, css osv... Er det mulig å fikse det evt. sette på en sperre slik at hun ikke tar hele bånd-bredden??

Har NGT 3500/600 og har aldri harr lignende problem før.. har selv hatt webcamera på den andre pc'en og det gikk helt fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isåfall er det vel snakk om å installere f.eks. NetLimiter på hennes maskin. I NetLimiter kan du begrense båndbredden for hvert enkelt program, og da skal du vel klare å finne webcam'et blant disse og legge inn en passelig verdi. Du kan jo være litt snill og sette den høyere enn 0 :)

Skrevet

Jeg prøvde netlimiter, men jeg gidder ikke betale for å opprettholde det!! noen som har noen andre forslag?

Skrevet
Jeg prøvde netlimiter, men jeg gidder ikke betale for å opprettholde det!! noen som har noen andre forslag?

6388358[/snapback]

Prøv et annet kamera å se om det er samme problem. Et webkamera skal kun sende informasjon etter det jeg vet og skal vel ikke belaste noe annet enn opplastningen.

Sikker på at det er webcam`en som er skyld i det da? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...