AudiCab Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hei! Når jeg starter Windows Live Messenger og prøver å skrive inn e-mailadressen,så fryser på en måte bokstavene..hvis jeg skriver 3 bokstaver så går det 10 sekund før de viser på skjermen.når jeg da endelig er ferdig å skrive heile adressen,og trykker på "sign inn",så kommer det ei feilmelding : "Signing in to windows live messenger failed because the service is temporarily unavailable.Please Try again later. Error Code 80040111" Dette skjedde med version 7.5 og 7.0 med..det funket ok i 3 dager etter jeg installerte windows på nytt men så klikket det igjen. Noen som vet hva som forårsaker dette?
Theoneask Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120685 Dei har problemer for tida.
Jubelsau Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jepp. Er flere enn deg som har problemer med MSN for tiden
AudiCab Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Hehe..MSN sliter! Men problemet fortsetter.Det skjer bare på den bærbare maskinen! Alt fungerer som set skal på den stasjonere. Så det må vær nokke med programvaren på pcen.Når det skjedde tideligere så la jeg inn msn 6.0 eller noe sann å da funket det..har prøvd å avinstallere og installere på nytt både live msn og msn 7.5 no,men skjer fortsatt det samme
Ziltoid Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 skjer til meg noen ganger, men ikke alltid. funker greit nå. første gangen jeg startet LiveMessenger brukte den 50% CPU
VinceK Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Eyey.. Har et problem med livemessenger jeg også, håper noen svarer. Gjelder samtalelogg. Hver gang jeg prøver å åpne loggfilene går det ikke, men har på at man ser det siste man sa i forrige samtale, det virker fint. Tror det er noe med XSL-stilarka. Her er feilmeldinga: XML-siden kan ikke vises Kan ikke vise XML-inndata ved hjelp av XSL-stilark. Rett opp feilen og velg deretter Oppdater eller prøv på nytt senere. -------------------------------------------------------------------------------- The system cannot locate the resource specified. Feil under behandling av ressursen file:///C:/Documents and Settings/Rohin... Noen som vet hva jeg kan gjøre, takker på forhånd;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå