Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp random ms/ping/Latency attack i fps spill!


Anbefalte innlegg

Heisann jeg slitter med random ms/ping/Latency attack i fps spill! Det skjer randomt. pingen går fra 23ms til 70+ og dette vare i 1-3 sec (alt stoper nesten opp)så blir alt fint igjen. Så kommer det igjen og igjen randomt,med små og lange intervaler. Har alt av driver rett,er 95% sikkert på at jeg ikke har spyware/malware/dailers/Virus.har ikke tråløst net.Har Speedtouch 546t modem, har firewall men spilla jeg spiller har blitt godtatt på den så problem er ikke der. har testa bytta fra trend micro 2006 til Nis 2006 hjalp ikke.Linja er ikke feil på snakka med support. Håper noen har noe bra svar til årsaken av dette her? hjelp!

 

mvh HuXLo

Endret av HuXLo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann jeg slitter med random ms/ping/Latency attack i fps spill! Det skjer randomt. pingen går fra 23ms til 70+ og dette vare i 1-3 sec (alt stoper nesten opp)så blir alt fint igjen. Så kommer det igjen og igjen randomt,med små og lange intervaler. Har alt av driver rett,er 95% sikkert på at jeg ikke har spyware/malware/dailers/Virus.har ikke tråløst net.Har Speedtouch 546t modem, har firewall men spilla jeg spiller har blitt godtatt på den så problem er ikke der. har testa bytta fra trend micro 2006 til Nis 2006 hjalp ikke.Linja er ikke feil på snakka med support. Håper noen har noe bra svar til årsaken av dette her? hjelp!

 

mvh HuXLo

6358765[/snapback]

Om du tar en ping -t www.vg.no i command promt, får ustabil ms da også? uten at du spiller.

Lenke til kommentar

nope helt stablie 20-21 ms og alle packer motatt og ingen tapt. firmwaren på modemet er 99% rett.rates er rette! 101 100 25k og 101 101 25k. SPyware er jeg ganske sikkert på at jeg ikke har. kjøre Spyware Doctor,spybot,adware og hitman2 finner ingen ting.

hva kan det være da? for vel kansje formatere og se om det hjelper :/

Endret av HuXLo
Lenke til kommentar
Okie men de tok jo sånn linje test osv da. Linja er jo helt fin til alt anna.Men tror jeg har fått fixsa det no thx to NetLimiter 1.30. men takker for deres innspill.

6362971[/snapback]

kan det være noen innstillinger i cs da?, kanskje modemet ditt sliter litt. det er jo ikke så mye som kan være årsaken til dette da. i og med at du får helt fin reply fra vg.no mener jeg. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...