BrickTop Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Halloen Jeg skal installere et program, men jeg aner ikke hvilket program jeg trenger for å kunne bruke disse filene. Jeg har fra før av powerISO men det ser ikke ut som den sluker disse filene...
trygveaa Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Det kan vel være flere ting, men det er nok filer som er pakket og delt opp og som du skal bruke winrar for å åpne de. Du kan finne ut hva slags programmer filtyper skal åpnes i på denne siden, men det sto vist ikke noe nyttig om 001 filer der: http://filext.com/ (det er bedre å lage screenshots i .jpg.filer, det tar mye mindre plass) Endret 19. juni 2006 av trygveaa
BrickTop Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 (endret) edit: glem det. jeg så ikke posten over meg Endret 19. juni 2006 av BrickTop
BrickTop Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 jammen var det winrar likevel. jeg trodde de skulle komme opp som et ikon hvis de var kompatibel med et av programmene mine da er alt i orden. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå