Gå til innhold

Hvor kan man få tak i netting til kabinett!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal style opp et gammelt kabinett jeg har fått, og skulle hatt noe netting til å hatt framfor noen vifter. Noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal du ha ferdige viftegriller eller netting foran et rektangel elns ?

6335601[/snapback]

¨

Nei viftegriller har jeg skaffa..skal bare ha netting mellom grill og vifte..

Skrevet (endret)

Jernvarehandler som regel..

Ah, netting som i støvfilter? Tenkte på hønsenetting en liten stund..

Kan jo bruke strømebukser som du strekker over vifta?

Endret av ThaAndre
Skrevet

6335671[/snapback]

Ser for meg noe i metall, som en slags tett hønsenetting..de bruker det på raidmax kabinetter..

Skrevet

For maksimum støv-fjerning sån rent praktisk, så er dame-strømpebukser utrolig bra. bruker det på min server sammen med overtrykk i kabinettet for å eliminere 99,9% av all støv som eller ville gått inn.

Ellers så har diverse casemod-butikker diverse tøffere filtre og nettinger (som ikke nødvendigvis har så mye funksjonalitet, men ser veldig bra ut).

-Stigma

Skrevet

6335671[/snapback]

Ser for meg noe i metall, som en slags tett hønsenetting..de bruker det på raidmax kabinetter..

6335695[/snapback]

stikk på biltema og kjøp netting som du bruker ved sparkling av rust,bulk o.l. husker ikke eksakt hva den heter, men den er ganske tett.....

Skrevet
For maksimum støv-fjerning sån rent praktisk, så er dame-strømpebukser utrolig bra. bruker det på min server sammen med overtrykk i kabinettet for å eliminere 99,9% av all støv som eller ville gått inn.

Ellers så har diverse casemod-butikker diverse tøffere filtre og nettinger (som ikke nødvendigvis har så mye funksjonalitet, men ser veldig bra ut).

-Stigma

6335726[/snapback]

Ser etter litt tøffe saker ja..vet du om noen webshoper som har dette? Har sjekka microplex, fann ikke noe der...

Skrevet

-Stigma

6335726[/snapback]

Ser etter litt tøffe saker ja..vet du om noen webshoper som har dette? Har sjekka microplex, fann ikke noe der...

Skrevet

-Stigma

6335726[/snapback]

Skrevet

Tror det skal passe bra!

Takker..det var ikke meningen å få så mangen eksemplar av det ene svaret...sitter på en eldgammel PC, som henger seg opp ganske ofte:p

Skrevet

Tror det skal passe bra!

Takker..det var ikke meningen å få så mangen eksemplar av det ene svaret...sitter på en eldgammel PC, som henger seg opp ganske ofte:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...