Gå til innhold

Hjelp til Media Player Classic...


Anbefalte innlegg

Hadde for en stund siden problemer med å spille av vob filer med eksterne tekster, men fikk beskjed om å laste ned MPC (Media Player Classic), og det fungerte veldig bra!

 

Så fikk jeg litt problemer med å spille av noen RMVB filer og fikk beskjed om å laste ned en eller annen codec til MPC som skulle spille av RMVB filene, noe som også fungerte veldig bra, men da uten subs... Og uavhengig av hvordan filer jeg nå prøver å spille av får jeg flg. beskjed når jeg prøver å loade subtitles:

post-89477-1150650097_thumb.jpg

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vlc (videolan) er veldig enkelt å bruke til dette. videolan

man bare velger open file elr noe sånn også går på subtitles options for å legge til subtitles filen...

6332358[/snapback]

 

Ja jeg pleier som regel å bruke den, men den vil, av en eller annen merkelig grunn ikke vise subs på vob filer. Får muligheten til å sette den på, men det skjer ingenting...

Lenke til kommentar
Reinstaler? Eller VLC.(Da må du unistalle alle codecs du har.)

6337138[/snapback]

 

Prøvde det også.. Slettet/uninstallet alle filer som hadde med real alternative eller mpc å gjøre, og installerte det på nytt, men til ingen nytte. Sikkert noe jeg ikke fant som fortsatt hang igjen. VLC vil ikke spille av Vob filer med tekst, og heller ikke RMVB filer.

 

Skal prøve som nevnte før her å velge VMR7 eller VMR9 (renderless) etter jobb i dag...

 

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke slette kodekene når du legger inn VLC. VLC og eksterne kodeker er helt uavhengige av hverandre og påvirker ikke hverandre. Jeg vet ikke hvordan du skal fikse problemet, men prøvde du det wampyre sa?

6343566[/snapback]

 

Ikke enda.. Skal prøve i kveld! Får håpe det fungerer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...