Dannylook Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hei Når jeg har skrud på pcen og trykker på brukerkontoen min så kommer denne feilmeldingen opp: This application has failed to start because BROWSE.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem. Jeg hadde glemt å oppdatere pcen. Men hva skal jeg gjøre nå. Jeg har akkurat tatt et nytt skin på dataen, kan det være problemet. Takker for alle svar.
no_viking_no Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 HeiNår jeg har skrud på pcen og trykker på brukerkontoen min så kommer denne feilmeldingen opp: This application has failed to start because BROWSE.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem. Jeg hadde glemt å oppdatere pcen. Men hva skal jeg gjøre nå. Jeg har akkurat tatt et nytt skin på dataen, kan det være problemet. Takker for alle svar. 6331457[/snapback] kommer du inn i Windows ?.....
no_viking_no Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Nei det gjør jeg ikke 6331562[/snapback] prøv å reparere med Windows CD.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå