Gå til innhold

Trenger noen gode gratis-spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg bærbar data, og skulle gjerne hatt noen gøye spill til den. Har noen krav:

1. Jeg må selvfølgelig kunne spille det på maskinen min (noen spesifikasjoner: Dell Inspirion 6400, ca 60 GB harddisk, ca 2000 MB RAM, MediaCenter Edition, 1680 x 1050 widescreen)

2. Spillet må være gretis, og mulig å laste ned fra internett.

3. Jeg vil gjerne ha et spill med mulighet for multiplayer!

Noen som vet om noen slike spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamebiz, som er et simulator-spill der man eier et spillutviklingsfirma kan lastes ned fra nino.dk. Det kommer også en freeware-oppfølger til King's Quest-serien, som kan lastes ned på KQIX.com. :)

Skrevet

Project Entropia er et sience fiction spill som handler om økonomi, det spilles på nettet sammen med andre spillere verden over og det er gratis.

Smak og behag, jeg gikk ganske fort lei av det.

lastes ned her ----> her ja

• 2 uker senere...
Skrevet

Vel, dette er jo noen kule spill! Men finnes det ikke flere gratis-spill? Vil gjerne ha mer enn to, og Americas Army krever jo internett for å kunne starte. Så det er ikke så ofte jeg kan spille det!

Skrevet

www.download.com her kan du nedlaste masse demoer til spel, heilt lovelig og gratis.

TK er også eit sabla bra mini spel, som du kan nedlaste baner for, og du kan lage baner sjølv (lage baner sjølv tar heilt av).... skytespel :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...