Sodd Ball Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ok, jeg holdt på å endre noen knapper i Key bindings menyen og var uheldig å endret knappen som åpner menyen, og accpeta og gikk ut i spillet. Da kom jeg på at nå kommer jeg jo ikke inn i menyen mer og får ikke endra noen innstillinger! Noen som vet om jeg kan gjøre noe uten å reinstallere WoW?
Songmist Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) sjekk menyen nede til høyre (eller hvor det nå enn er). Der er options menyen, den som var [esc] før, men som har blitt endret. Da kan du endre den tilbake. EDIT: wtb book of formulation sentences trenger søvn. Endret 17. juni 2006 av Songmist
Songmist Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) du er neppe den første Endret 18. juni 2006 av Songmist
Amon Amarth Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) sjekk menyen nede til høyre (eller hvor det nå enn er). Der er options menyen, den som var [esc] før, men som har blitt endret. Da kan du endre den tilbake. EDIT: wtb book of formulation sentences trenger søvn. 6328239[/snapback] WTS Book on how to formulate a sentence bra nok? Fant nettopp ut at jeg hadde Book on how to fall asleep care to buy? Endret 18. juni 2006 av Amon Amarth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå