xanonymx Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har lånt et tvkort som har navnet Pinnacle, hva mer det hetter vet jeg ikke. Det ligner litt på dette. Har sett i enhetsbehandling og der står det at den ikke vet hva det er. Har også søkt etter driver derfra. Men fant ingen ting
xanonymx Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 (endret) Det er antagelig dette. Endret 17. juni 2006 av xanonymx
no_viking_no Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er antagelig dette. 6326121[/snapback] muligens her: http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/P...Contact+Support
xanonymx Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Klarte bare å finne en oppdatering og da fikk jeg feil med installasjon at der ikke var noen drivere fra før av.
no_viking_no Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Klarte bare å finne en oppdatering og da fikk jeg feil med installasjon at der ikke var noen drivere fra før av. 6326152[/snapback] jepp, det kunne jeg tenke meg..... Pinnacle er veldi strengt, når dere gjelde software..... da må du søke på nettet, kortet heter "110i" søk etter 110i driver eller noe sånt. når du finner driver, så må du bruke Third-party Software ettersom du ikke har heller software fra Pinnacle.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå