Gå til innhold

1,8 ghz prossersor vises son 1,58 ghz


Anbefalte innlegg

jeg kjøpte netopp en hp dv5158 laptop med AMD 64 turion 1,8ghz.. en ting jeg er litt skuffet over etter å gå på egenskaper i min datamaskin og sett vilket system jeg har står det at det er 1,58ghz turion... det var ikke det jeg betalte for? noen som vet hva som evt kan gjørs for å få det jeg "skal" ha

 

link til hp laptop

Endret av Furyfox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kjøpte netopp en hp dv5158 laptop med AMD 64 turion 1,8ghz.. en ting jeg er litt skuffet over etter å gå på egenskaper i min datamaskin og sett vilket system jeg har står det at det er 1,58ghz turion... det var ikke det jeg betalte for?

 

link til hp laptop

6324651[/snapback]

 

Eller er den klokket ned for å spare strøm?

 

AMD Turion 64 mobil teknologi ML-34 1.8 GH, har ikke så stor kjennskap til AMD CPU, men vil tro det er power saving som slår inn.

Endret av dale
Lenke til kommentar
jeg kjøpte netopp en hp dv5158 laptop med AMD 64 turion 1,8ghz.. en ting jeg er litt skuffet over etter å gå på egenskaper i min datamaskin og sett vilket system jeg har står det at det er 1,58ghz turion... det var ikke det jeg betalte for? noen som vet hva som evt kan gjørs for å få det jeg "skal" ha

 

link til hp laptop

6324651[/snapback]

Cpuen fra amd har en teknlogi som gjør at den klokkes ned....

Last ned CPU-Z og kjør litt harde aplikasjoner.... så skal du se at frekvensen øker....

 

Den klokkes automatisk ned når du bruker pcen til lite krevende aplikasjoner... For å spare strøm :)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...