Chalciporuspiperatus Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hei! Tok netopp backup av Prison Break Sesong 1 CDn min, med DVDShrink. Det som skjedde var at hele greia ble slica opp i mange små biter, så nå er det umulig å navigere seg imellom alle episodene. Hvordan fikser jeg dette? Takk for alle svar.
Blib Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 (endret) den slicer det vel opp i .VOB-filer som skal brennes på DVD, gjør den ikke? Edit: Forresten slicer den ingenting, den bare ripper ut filene slik de ligger på orginal DVDen... Endret 16. juni 2006 av Blib
Chalciporuspiperatus Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Jeg skal se filmene på PCn, ikke DVD. Hvordan ordner jeg dette?
Blib Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 da må du konvertere de til DiVX/XVid eller et annet format. Det er en tidkrevende prosess som kan være vanskelig å sette seg inn i. Du må ha flere codecer og flere konverteringsprogrammer som regel. Det finnes snarveier, og de beste guidene finner du på www.doom9.org. Se etter "convert DVD to AVI" elns
Chalciporuspiperatus Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Ser nå at filene deler seg opp etter navn som VTS_01_1. Er her VTS_01_1 første del av episode en, da eller?
Chalciporuspiperatus Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Har noe som heter WinDVD. Funker det?
Blib Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ja, mener det. Du kan trekke og slippe filene over. Men de er ikke oppdelt etter episoder afaik, bare tilfeldig. Kan ta feil, men for å få det i episoder må du tråle doom9
Trynemjoel Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Du kan vel lage en IMG fil, den vil kunne mountes med software eller kunne brennes på DVD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå