Gå til innhold

Silicon Image S-ata drivere i Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer bare på om det er noen med Asus A8N32-sli Deluxe hovedkort som har lagt inn Vista? Sliter fryktelig med S-ata driverne til dette kortet. Har prøvd med usb minnepinne, får opp driverne når jeg trykker "Load Drivers" velger de, men vista feiler i boot av os'et hver gang likevel. Den finner ikke harddisken som Vista ligger på.

Endret av Fractal
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nope desverre, den ber om 3132 driveren, kanskje det bare ikke er laget noen driver som er kompitabel enda.

Endret av Fractal
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvi du har installasjonsfila for driverne og ikke bare driverfilene, kan du jo velge å installere som en XP-program. Skal funke det også tror jeg, selv om jeg ikke har prøvd før.

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg har et Asus A7N8X-Deluxe hk med en Sil 3112 SATARaid kontroller, men klarer ikke å få installasjonsprogrammet til vista til å finne S-ATA harddisken som er koblet på :nei: Jeg har prøvd å laste ned masse drivere, men selv om jeg laster disse inn i installasjonsprogrammet dukker ikke hdd-en opp blant valgene. Jeg får beskjed om at driverne ikke passer til min hw, men det skjønner jeg ikke kan stemme... Noen som har en ide?

Endret av jj_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...