Gå til innhold

Noen her som spiller RTW SPQR Mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bare lurer på om det er noen her som har spilt denne, etter min mening den beste moden der ute, rekrtuerings systemer er forandret, og build time op alle enheter er 0 turns...

slagene er vanskeligere, og jeg føler at AIen har blitt smartere

http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=32

:dribble:

6313908[/snapback]

Velkommen til forumet!

On-topic: Nei har igrunnen ikke spillt mod-en. Trenger man ekspansjonen (Barbarian Invasion) for å spille den?

Skrevet (endret)

Nei trenger bare vanilla RTW, du må installere helt på nytt, deretter pache til 1.3 og så til 1,5

takk for velkomst :blush:

Endret av JensAndreas
  • 4 uker senere...
Skrevet

Sitter å spiller denne mod'en nå. Må si det er en liten utfordring. Man starter som et forent Roma og har fiender på alle kanter. Og i og med at det bare er deg og senatet så blir det en utfordring å holde styr på både Gaul, Macedon, Greek cities og Carthage, men artig er det lell... :D

Skrevet

Definitivt en morsom vri på hele spillet, denne mod'en. Glad jeg har såpass god pc at unitsize Huge ikke gjør ting tregt. Blir mange fine kamper her hvor man på en eneste "turn" kan sette sammen en skikkelig hær bestående av ... vel det en hær skal bestå av... Har sluttet fred med neste alle nå, må komme meg såpass frem i tid at jeg får de gode enhetene. Hastati har lite å stille opp med mot Gaul sine elite-enheter :cry:

Skrevet

Fin mod dette, gir deg en god utfordring iforhold til vanlig RTW. Spesielt Romerne var vanskelige. Jeg gav opp, og begynte på Grekerne. Heldigvis ser spartanerne litt mer tøff ut.

• 2 år senere...
Skrevet

er blitt lei av realism mod og iberian conflict. Står mellom denne, og Europa barbarorum.

Men til dere som har spillt det, er dette bare en forandring av systemet med rekrutering og stats? eller er det store forandringer som nye units osv. og kanskje noen små forbedringer, som f.eks på realism, hvor trærne er mindre og står tettere osv?

Har akkurat lest en tykk bok om den romerske hæren og hvordan den var bygget opp, og har at inntrykk av at dette spillet er akkurat det jeg leter etter, men jeg har så lite informasjon om det virker som de ikke har noe webside, bare et forum, og der står det ikke noe om hva som er nytt.

vil gjærne vite så mye som mulig før jeg uninstaller og sletter alle mapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...