Gå til innhold

Problem med Discord Actionbras

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

JEg har laget et bra UI med Discord Actionbars. Jeg skal spille på den characteren hos en venn, men Ui-et tar ganske lang til å lage.

Noen som vet hvordan man kan overføre UI-oppsettet over til en annen PC. Hvilken fil er det lagret som?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har desverre fint lite peil på slikt, men er vertfall sikker på at det kan vere lurt og slenge spørsmålet inn i denne threaden istedenfor og lage en ny ;)

Brukermoderatorer er ikke så stor fan av nye threads som egentlig er unødvendig :)

Edit: Leif (:

Endret av Dewd
Skrevet

kopier Discord mods'a fra Interface foldern (Discord art/dab/duf/lib, så kopierer du discord filene i World of warcraft/wtf/account/NAME/savedvariables.

De skal hete noe Discordactionbar.lua discordunitframes.lua osv tror jeg. husker ikke helt navnen atm siden jeg sitter på jobb og har ikke wow her.

Skrevet

Nei, du må legge inn moden DUF_CUSTOM

og kjøre /dufe som eksporterer unitframes og lagrer de i savedvariables, så gjør du det som står i readmefila og ender opp med en customfil du kan loade på en annen char på annen maskin.

Skrevet

du må endre det som står i .lua filene om fra den andre character sitt navn til ditt navn også..

kan bli stress..

Skrevet (endret)

Jeg kjønner ikke helt.

Kan noen forklare helt fra bunnen av? Og helt detaljert hvilken PC jeg skal gjøre hva på, og alt helt 100% forståerlig?

Takker for alle svar.

Endret av Jokkulf
Skrevet
Jeg kjønner ikke helt.

Kan noen forklare helt fra bunnen av? Og helt detaljert hvilken PC jeg skal gjøre hva på, og alt helt 100% forståerlig?

Takker for alle svar.

6319042[/snapback]

hadde droppet det hadde jeg vært deg =/

• 2 uker senere...
Skrevet
Jokkulf fra daggerspine?  :)

6323193[/snapback]

Ja det er Jokkulf fra Daggerspine, nå Kazzak. I guilden Circle of Shadows.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...