QveltinG Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg kjeda meg lit og tenkte jeg skulle runne WC3 på nytt siden det var så lenge siden. Da kom jeg til å tenke på ..... heltene du møter på siste maps ( Illidan, Lady Vasj og Kael) har jeg jo brukt før, i blood elf campaignen. I løpet av denne campaignen finner du diverse tomes og items som gjør de 3 nevnte heltene ganske gode. ( foreks 6x 2+ til alle stats (circle of nobility?) , hvis du gidder) sååå spm mitt er: de tomsene og/ eller itemsa du plukker opp med heltene i Blood elf campaignen, påvirker det vor gode de er på siste maps? grunnen til at jeg lurer på det er sikkert at jeg mistenker Illidan for å fortsatt ha "Mask of Death" som du finner på det mapet du skal redde tyrande. Han virker unaturlig hard å drepe (greit nok han er god, og har 30% dodge....MEN......angrep han med 7-8 stk, inkludert 2 helter....alle døde før jeg greide å ta han. Han hadde kanskje 6-7 units) håper jeg forklarte det godt nok, lit teit spm kanskje
Zethyr Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg kan ikke huske noe sånt.. Prøv å lokke ham med deg inn mot en "butikk" for items (om det finnes noen), for da hender det at du får et brøkdels sekund som du kan se hva slags ting fiendtlige enheter eier.. PS: ikke sikker på at dette fungerer på alle maps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå