Gå til innhold

Hvordan sette inn en ramme i Word


Gunn@r

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet et dokument som jeg skal sende ut til en del folk. Men så ser jeg nå at dokumentet ville sett mye stiligere ut viss det hadde hatt en eller annen ramme rundt seg. Så lurte bare på om det gikk an å sette en ramme rundt teksten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha ramme rundt teksten eller hele siden? Rundt teksten: Merk all teksten (Ctrl+A) og klikk Format -> Kantlinjer og skyggelegging. Velg Kantlinjer og still inn slik du ønsker. Pass på det er valgt Bruk på: Avsnitt nederst til høyre i dialogboksen.

 

Rundt siden: Klikk Format -> Kantlinjer og skyggelegging og velg Sidekant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...