Gå til innhold

TES: Jeg trenger øyeblikkelig hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, unnskyld.. Jeg blir bare litt hysterisk. Ikke din skyld, men skulle lest MiSP sitt innlegg en gang til, der det sto at jeg ikke skulle røre registry.. Kan kjøpe ny data for å få det til, kanskje. Eller spill. Eller, eller. Skal ikke plage deg mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger ikke kjøpe ny data, en fullstendig reformatering kan også gjøre susen, men dettet tiltaket er drastisk  :p

6304027[/snapback]

Ja, REFORMATERING! JESUS. Men fant forresten etter litt desperat søking en snarvei rett til main menu til oblivion (og ikke launcher)! Så jeg får spilt, men må alltid gå igjennom søking for å komme til og æsj ja. Men har fortsatt saveproblemet da. Og jeg som var så langt .. Alle questene mine.. >.< Men jaja. Reformatering ja. Det sa broren min at kunne hjelpe. Men pinlig å si; Jeg vet ikke hvordan man gjør det. Jeg har tross alt ikke tatt meg tid til å gidde å gjøre det før :p (ikke rart oblivion kjører dårlig da kanskje?)

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet
Ja, REFORMATERING! JESUS. Men fant forresten etter litt desperat søking en

Det der er noe du IKKE prøver på før du vet hvordan du gjør det og har alt som skal til for å få maskina opp igjen.

Skrevet
Ja, REFORMATERING! JESUS. Men fant forresten etter litt desperat søking en

Det der er noe du IKKE prøver på før du vet hvordan du gjør det og har alt som skal til for å få maskina opp igjen.

6304098[/snapback]

Det har broren min og han vet hva han gjør. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...