PepsiMax Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 I det siste har vifta på PCen min begynt å gå for fult nesten hele tiden. (Hvertfall med strøm tilkoblet) Merker også at området rund styreplata og "space"knappen er veldig varm. Det er jo rett over der RAM-brikkene er montert.. (Har 1,5g ram) Temp på HD er 55 grader. Noen som har noen forslag til hva som er galt? Acer TM3212 Takker for svar!
MoDzoNa Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Kan være det at den kanskje begynner å få litt støv inni seg.. Hvor lenge har du hat den?
PepsiMax Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Skrevet 13. juni 2006 (endret) Kan være det at den kanskje begynner å få litt støv inni seg.. Hvor lenge har du hat den? 6300482[/snapback] Har hatt den i ca 7 mnd.. Ser ikke antydning til støv og rusk ved utblåsningen på siden av PCen da.... Men det kan jo hende at det ser annerledes ut innvendig.. Kan antall partisjoner på HD påvirke temp.? Jobber HD mye hardere da? Har 3 partisjoner nå.. Endret 13. juni 2006 av PepsiMax
MoDzoNa Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 (endret) okei. Det trenger ikke å være støv og rusk rundt utblåsningen. På laptopen min tar jeg å renser ca hver 3 måned. Å da trengs det. Men jeg bruker laptopen min ganske ekstremt tror jeg. Edit: Partisjoner har det motsatte å si. For hvis du har eks windows på en. Så vil den starte raskere. Men dette er nok du alt klar over siden du har partisjoner. Men hvis harddisken begynner å bli full så vil den går tregere. Siden det blir flere filer å søke gjennom. Endret 13. juni 2006 av modzona123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå