Gå til innhold

Undersøkelse: WOW eller CS ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CS.. WoW er ikke fullt så taktisk synes eg og cs har bedre grafikk!

*og nå snakker eg om cs:source*

Selv om begge egentlig i bunn og grunn suger (og det er bare noe eg synes.. ingen spess grunn)

Skrevet

Har en følelse at dette kommer til å bli en helt usakelig tråd og diskusjon. Dette har nok vært oppe før og det gikk ikke bra med de trådene tror jeg.

Men det er min mening.

Skrevet

Jeg spillte wow for noen måneder siden men sluttet, grunnen er at det er altfor avhengihets skapende, jeg spillte det 500 timer på 2-3 måneder, så sluttet med det.

men nå derimot spiller jeg mye mer cs:s fordi det ikke er fullt så avhengihets skapende, og man trenger skills noe som man ikke gjør i wow, alle kommer til slutt til lvl 60 uansett, noe som jeg syntes var veldig irriterende når jeg spillte wow:P.

CS:S :love:

Skrevet

Ingen av delene. CS er et fjortisspill. Wow er blitt det samme. ARGH! Freeza accounten min fordi jeg var drittlei av prat om epixxx og ord som LOL, kek, OMG, OMFG osv osv osv osv.

Skrevet

Folk sier at man blir mere avhengi av WOW enn CS. For i wow skjer det altid noe nytt. Det gjør det ikke i Cs for der skjer det samme hele tiden. Folk blir også fortere lei av cs også;)

Skrevet

Hehe det er jo litt moro når du er veldig god da. Begynner å komme i clan osv. Det er jo det folk synes er moro. Men folk har hver sin mening på Wow og cs;)

Skrevet
Hehe det er jo litt moro når du er veldig god da. Begynner å komme i clan osv. Det er jo det folk synes er moro. Men folk har hver sin mening på Wow og cs;)

6299704[/snapback]

Jepp! :D Husker da jeg var på topp. Spilte på fellowship serveren. Kom inn i en kaln som het De sinnsyke. Vi eide hardt, men så ble klanen oppløst da det viste seg at halve klanen cheata! Ops, dette ble litt OT.

Skrevet
Må rett og slett gå med CS og CS:S, grunnet WoW er for repetivt.

6299621[/snapback]

Og CS er ikke repetivt? :)

Dette er i og for seg en meningsløs tråd, da de som spiller WoW vil svare WoW, og de som spiller CS vil svare CS :roll:

Skrevet
Hva liker du best av CS eller WOW ?  Og hvorfor ?

6299408[/snapback]

Spillene kan ikke sammenlignes.

Samme som at jeg skal sammeligne Rema 1000 med datakjeden.

To forskjellige ting.

Wow er et adventure spill.

Cs er fps.

Skrevet (endret)

Jeg liker best CS. Grunnen til at eg ikke liker wow er fordi det er for dyrt! Bra spill, men går fort penger

Endret av MacGyver007
Skrevet

Asså det er en undersøkelse hva dere liker best og hva som blir mest spilt. Dere sier deres mening av spillet ikke sant det blir som du sa ja men er jo en undersøkelse;)

Skrevet
Asså det er en undersøkelse hva dere liker best og hva som blir mest spilt. Dere sier deres mening av spillet ikke sant det blir som du sa ja men er jo en undersøkelse;)

6299899[/snapback]

men uansett, jeg spiller cs=)

Wow gidder jeg ikke å bruke tid på. er så mye som må til for å spille det. har mistet mange kompiser som skal på raid hele tiden:P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...