ReXeL Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hei..! Jeg tenkte jeg skulle teste å lage en pvp video med min druid.. men jeg vet ikke helt hvilke program jeg skal bruke.. har fraps men kan bare filme 30sek så er det noen som vet om et bra prog som jeg kan filme så lenge jeg vil på.. Send gjerne link
wilzoo Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Fraps er vel det best egnede programmet såvidt jeg vet. Ettersom gratisversjonen kun har 30sek opptakstid kan du vel PM'e meg så kan jeg hjelpe deg med "hvordan du kan hoppe lenger en 30cm med samlede føtter".
Faber Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hei..! Jeg tenkte jeg skulle teste å lage en pvp video med min druid.. men jeg vet ikke helt hvilke program jeg skal bruke.. har fraps men kan bare filme 30sek så er det noen som vet om et bra prog som jeg kan filme så lenge jeg vil på.. Send gjerne link 6298189[/snapback] www.adressefjernetogadvarselutdelt.com søk på fraps, last ned:O
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Fraps er å anbefale, og det koster bare 37$ og samtidig får du den gode følelsen av å handle lovlig ^^
ReXeL Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Skrevet 13. juni 2006 hmm.. jaja Jeg får vel bare bruke fraps da=P må bare kjappe meg å ta hordsa fort :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå