Fruktkake Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Hei! Jeg begynner å bli lei av signaturer som på bildet nedenfor. Er det noen måte jeg kan fjerne denne signaturen? Noen programmer som gjør det for meg? I opera kan du se dette ved å høyreklikke på egenskaper på bildet. Blir så tullete med all den reklamen. Jeg har prøvd find and replace i notepad, men formatet ble visst ødelagt etterpå.
Fruktkake Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Jeg vil fjerne det som er merket på bildet under.
janfredrik Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Noe farlig i det da? Er jo de færreste som åpner fila i notisblokk/opera for å se hvilket program du har brukt, og enda færre som bryr seg om det.
Fruktkake Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Jo, ja jeg vet det. Men synes virkelig det skulle stå noen plass et valg i Photoshop ang. dette.
zjulik Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Det er jo veldig upraktisk med den signaturen hvis man vil ha et faket bilde til å passere som ekte.
trygveaa Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Vet ikke om dette funker, har ikke fått prøvd det, men du kan jo prøve det. Høyreklikk på fila -> Egenskaper -> Sammendrag -> Avansert -> Ta bort det du ikke vil ha der. Endret 11. juni 2006 av trygveaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå