Gå til innhold

Hvordan - Få MMS bildene fra Mobilen til Dataen?


Anbefalte innlegg

Som emnet sier så sliter jeg med å få bildene fra mobilen til datamaskinen. Nå hadde jeg ikke plass til å skrive i tittelen at dette gjaldt uten kabel. For det første - er det mulig å gjøre det uten kabel og for det andre - hvordan?

 

Har kabelen til mobilen, men den ligger i hybelen 4 mil unna :(

 

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo også eventuelt sette opp email på mobilen. Helt ubrukelig, men du verden så digg det er å stå i dusjen og sjekke mailen^^ (jeg hadde vanntett telefon da)

 

 

Hehe fint at noen prøver andre metoder i dusjen enn å synge ;). Men hvordan gjør jeg det, og er det gratis, slik som vanlig E-post på internett?

Lenke til kommentar

Okey, tenkte også slik først at det bare er de vanlige tellerskrittene som koster.

Har en 6680 telefon, men er ikke det akk som eller? Tenkte en tanke at siden det var på internett så spiller det ingen rolle. Slik som e-post kan du ha uansett om du har pc fra 1990 eller om du har bærbar eller stasjonær.

Lenke til kommentar

For å laste opp bilder til nettet har du også en annen alternativ nemllig å laste det opp via en tredjepartsprogram som heter ShoZu. Programmet er beskrevet her eller så kan du gå direkte til ShoZu sin hovedside ved å trykke her og her kan du se oversikt over hvilke mobiler som støttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...