Gå til innhold

Driver til nVidia geForce go 6600

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært inne på nvidia sin hjemmeside, men finner ikke noe driver til skjerm kortet mitt. Jeg har go 6600 på en bærbar pc.

Jeg har et problem med pcn også, det er at jeg ikke kan bestemme hvordan oppløsning jeg skal ha.

Hadde vært fint om noen kunne gi meg en link til en driver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har vært inne på nvidia sin hjemmeside, men finner ikke noe driver til skjerm kortet mitt. Jeg har go 6600 på en bærbar pc.
Som det står hos NVIDIA:

Mobile GPU's like the GeForce Go and Quadro Go family of mobile GPU's use drivers that have been customized to support hot key functions, power management functions, lid close and suspend/resume behavior that are normally found in notebooks. The reference desktop graphic drivers that are provided by NVIDIA on our driver downloads page do not include these custom features. For this reason, the NVIDIA Forceware NVIDIA graphics display drivers will not install on most Geforce and Quadro family of mobile GPU's.

Jeg har et problem med pcn også, det er at jeg ikke kan bestemme hvordan oppløsning jeg skal ha.
Dette er ikke unormalt på en bærbar PC, da slike PC'er har en skjerm med fast oppløsning (native resolution) og hvis det er installert en skjermdriver for denne faste oppløsningen så vil du ikke kunne endre dette.

trur kanskje denne kan funke
Tvilsomt, GeForce Go 7800 GTX Only
Skrevet

Takk for svarene.

Nei siden jeg har formatert pcn en gang før og før jeg formaterte den kunne jeg velge oppløsning helt normalt som på en stasjonær pc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...