vivastar Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg har et problem med Hitman Blood Money! Når jeg startet spillet og er i menyen så hakker det noe sinnsykt, å når jeg spiller! Jeg har oppdatert driveren til skjermkortet mitt, og satt alt på low i spillet! men det hakker uansett! ikke sånn vanli hakking men ganske MYE! SPECS: AMD XP2500@XP3200+ Epox 8RDA3i MSI Geforce FX5200 Twinmos 256x2 Mb DDR Ram Å ifølge denne linken http://www.eidosinteractive.com/games/info.html?gmid=159 så har jeg maskin til å kjøre spillet alt på low! Noen flere med dette problemet? Hva kan jeg gjøre? Endret 9. juni 2006 av vivastar
KristianF Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Søk litt. Posta ca. 1000 ganger. Er en bug med spillet. Legg inn siste patch, så skal det fungere. Evt. aktiver FastWrite i bios vist patchen ikkke funker.
vivastar Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ja nå har jeg instalert denne Patchen, merket kanskje 10-20% forbedring men ikke mere, sliter fortsatt med denne irriterende hakkingen! har prøvd spillet på en maskin som har lavere specs enn den maskinen min , og den kjørte spillet nesten uten hakking når den hadde alt på low! pluss den hadde ikke instalert patchen!! Noen flere tips her? Endret 9. juni 2006 av vivastar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå