mastervisa Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hei jeg har kjøpt meg noe anlegg,men jeg er en nybegynner så trenger litt hjelp her,det jeg kan fortelle at jeg har kjøpt meg er 2stk T212D4 (rockford) og en T20001bd mono forsterker(rockford) og en Bilstereo / CD-radio med DVD - JVC KD-AVX2, har strøm kabel (50kvm)som ligger klar til å bli oppkoblet til batteri og forsterker,men vil vite om det er noe mere jeg trenger før jeg kobler det opp,phono kabler har jeg også,alt dette har jeg her hjemme nå,det jeg lurer på nå er hva mere trenger jeg nå?vet at jeg trenger batteri(maxima,optima,oddysey?) og kondensator(1farad,2,3,5) men det fins det jo mange typer av men tror jeg bør ta rockford kondensator siden alt det andre er av samme merke,sikkert mere jeg trenger men håper noen kan hjelpe meg,skal ha dette i en opel omega 2.6i automat 1992 model Endret 8. juni 2006 av mastervisa
Demogorgon Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 en kondensator er en kondensator. og den er heller ikke nødvendig med mindre du har tenkt til å dra noe voldsomt med strøm. du ser ut til å ha det du trenger. vær obs på at du vil trenge sense power signal til forsterkerene, noe som i utgangspunktet skal komme fra spilleren. det er også mulig du trenger iso kontakt, fra spilleren til eventuelle fronthøytalere osv. kan kanskje bli litt mye ledninger for en nybegynner å koble fritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå