thech Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Har en slik en office 2003 home edition for tre brukere. Skal formatere pc'en og lurer på : Hvis jeg instalerer office, Vil da den ta en ny cd-key eller bruke den samme, slik at det fortsatt er en ledig key igjen??
no_viking_no Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Har en slik en office 2003 home edition for tre brukere. Skal formatere pc'en og lurer på : Hvis jeg instalerer office, Vil da den ta en ny cd-key eller bruke den samme, slik at det fortsatt er en ledig key igjen?? 6268110[/snapback] hei..... når du validerer et produkt fra Microsoft, henter den følgende informasjon: Windows-produktnøkkel PC-produsent OS-versjon PID/SID BIOS-info (produsent, versjon, dato) BIOS MD5 Checksum Brukerinnstillinger (språkinnstilling for Windows-visning) Nasjonale innstillinger (operativsystemets språkversjon) Office-produktnøkkel (ved Office-validering) Harddiskens serienummer jeg vil tro at så lenge du ikke har vesentlig oppgradert din PC så får du samme valideringsnøkkel som første gang. du kan lese mer om validering her: http://www.microsoft.com/genuine/downloads...?displaylang=no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå