Gå til innhold

er dette gratis diskusjonsforum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurer på om forumet på denne siden forumet er helt 100% gratis.. og da mener jeg at det ikke månedspris eller noe sånt.. vis noen har et sånt forum gjerne send link sånn at jeg får se hvordan det ser ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du her?

Lurer du på om hw.no sitt forum er gratis?

Lurer du på om det andre forumet du linket til er gratis?

Vi pleier å praktisere komma og punktum her inne, gjerne etter de normer og regler som finnes.

Skrevet

sorry for at jeg er så uforståelig, jeg mente jo selsakt den linken jeg linket til.. jeg sir det igjen: jeg lurer på om det jeg linket til er gratis, og lage forum selfølgelig.

Skrevet (endret)
hei jeg lurer på om forumet på denne siden forumet  er helt 100% gratis.. og da mener jeg at det ikke månedspris eller noe sånt.. vis noen har et sånt forum gjerne send link sånn at jeg får se hvordan det ser ut ;)

6259209[/snapback]

serriøst? bruk øynene dine gutt. det står no FFS gratis "12" ganger inne på den siden. :ermm:

Endret av vegis
Skrevet

Du får et gratis forum med daff layout og reklame rundt omkring. Men forumet i seg selv er meget godt.

Merk at programvaren de bruker er gratis og tilgjengelig for alle, så hvis du har en plass selv (mange har 10-30mb inkl i adsl-abonnement) kan du lett hoppe bukk over det derre tilbudet og mekke det selv, og da slipper du reklamen.

Skrevet (endret)
var bare vet spørsmål GUTT trenger ikke å flippe helt ut

6259653[/snapback]

Kan du preve den setninge, med eventuelle punktum og komma? ;)

den er umulig å forstå. ;)

Endret av vegis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...