Gå til innhold

Populære multiplayer spill?


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om det er noen multiplayerspill som er goe online..liksom..rank og stats og sånt :dribble: . jeg har prøvd Warcraft 3 og Generals men vil ha noe nytt.

 

 

jeg har prøvd alle disse:

 

Counter strike

battlefield 2

command and conquerspillene

Warcraft spillene

 

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje noen av disse: (jeg vet ikke om de er helt passende)

Diablo II

Age of Empires II.

 

Hilsen,

efikkan.

6256148[/snapback]

Hehhe. Eller pong? :p Neida, har selv en kompis som spiller diablo II aktivt.

 

Jeg tror Need For Speed spillene skal være kule å spille online :D

Lenke til kommentar
Kanskje noen av disse: (jeg vet ikke om de er helt passende)

Diablo II

Age of Empires II.

 

Hilsen,

efikkan.

6256148[/snapback]

Hehhe. Eller pong? :p Neida, har selv en kompis som spiller diablo II aktivt.

 

Jeg tror Need For Speed spillene skal være kule å spille online :D

6256518[/snapback]

Et annet spill er jfduke3D. Om du setter inn 3D-modeller så blir det riktig moro, og langt bedre enn originalen. Det er veldig moro å spille med andre.
Lenke til kommentar
Kaptein Aizen...foræder :cry:

 

Americans army :roll:

6256557[/snapback]

 

 

Hehe :!:

 

 

ja takk for svar alle sammen. lineage 2 hørest bra ut.

 

men Americas army er ikkje det litt vell vanskeligt? :no:

6256887[/snapback]

 

det er ikke så vanskelig, bare en god del som spiller det, som er altfor gode :D

 

Kaptein Aizen er så Ond....skjønte med en gang jeg begynte å se på Bleach at han der var for snill til å være snill...det måtte stikke noe under, men at han var så ond... :no:

Lenke til kommentar
Kaptein Aizen...foræder :cry:

 

Americans army :roll:

6256557[/snapback]

 

 

Hehe :!:

 

 

ja takk for svar alle sammen. lineage 2 hørest bra ut.

 

men Americas army er ikkje det litt vell vanskeligt? :no:

6256887[/snapback]

 

det er ikke så vanskelig, bare en god del som spiller det, som er altfor gode :D

 

Kaptein Aizen er så Ond....skjønte med en gang jeg begynte å se på Bleach at han der var for snill til å være snill...det måtte stikke noe under, men at han var så ond... :no:

6257034[/snapback]

 

 

 

 

ja heheh jeg heter bare Aizen siden jeg ikkje kom på et annet navn. nå ville jeg kalt meg får Renji eller noe :thumbup:

Lenke til kommentar
ja heheh jeg heter bare Aizen siden jeg ikkje kom på et annet navn. nå ville jeg kalt meg får Renji eller noe :thumbup:

6257107[/snapback]

 

Abarai Renji er også ganske tøff...men Kyouraku Shunsui og Zaraki Kenpachi er nokk de jeg synes er tøffest :D ..men, på øverst på "lista" ligger nokk Urahara Kisuke..."jare jare?" :love:

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Vil anbefale Guild Wars Factions her. Det er ikke 100% mmorpg der man må spille PvE.

Du kan velge å kutte ut PvE delen av spillet, og kun spille PvP. Du har tilgang på like gode våpen etter hvert, og du unlocker skills etter hvert. Det er et veldig bra ranking system i dette spillet. Du kan velge mellom 4v4 og 8v8. Hvis du ikke kjenner noen å spille med kan du bare hoppe rett inn i Random Arena og havne på et tilfeldig sammensatt lag. Har hatt mange gode pvp timer med dette spillet.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer Age of Empires II! :thumbup:

 

Det kom ut i 1999 og det er fortsat konstant mellom 1-2000 som spiller det. Oi, 1999, det er jo 7 år det! :hmm:

 

Jaja, men alderen har ingenting å si! så lenge du vil ha et glimrende strategispill, så er det ingenting i veien med spillet. Grafikken er ikke elendig heller! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...