Gå til innhold

Bærbar PC, skal brukes til spilling og surfing


Anbefalte innlegg

Heisann.. Den forrige pc'en jeg bestilte ble det ikke noe av. Ettersom brevet fra GE Money Bank tydeligvis ble borte i posten. Så jeg kjøper heller en annen.

 

Helst rundt 5-6000.. Toppen 7000.

 

Den skal funke bra til spilling, ca. 512 MB Ram, eller 1024 MB Ram(selvom jeg tviler på og få det til den prisen jeg har råd til).

 

Ha rundt 60 eller mer GB harddisk(men om nødvendig så funker 40 gb)

 

15" skjerm ellerno.

 

Ett skjermkort som det ikke er no og klage over.

 

DVD og CD brenner

 

Innebygd internett kort

 

Og om det er noe jeg mangler nå, så bare si ifra. Takk.

Endret av Chainman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å få en bærbar som kan brukes til spilling for fem-seks tusen er vel litt vel optemistisk. Tror nok du må legge på noen lapper hvis du skal få noe brukbart, eventuellt kikke på bruktmarkedet.

 

Den du kikker på har ikke en elendig grafikkbrikke og delt grafikkminne så hvis du skal spille noe annet enn kabal må du nok finne en annen.

Endret av sonofdad77
Lenke til kommentar

Vil ikke anbefale noen av de to heller (den ene koster 200 mer enn mitt siste forslag?).

 

Jeg vet ikke hva kompisen din mener med god å spille på, vil du spille spill som 1-2 år gamle vil den ikke kunne brukes selv på laveste oppløning. Å kjøpe den til spilling vil være å kaste penger ut vinduet spør du meg, tror du vil begynne å grine når du får den hjem og fyrer den opp for å spille. Som sagt, spar litt penger og kjøp mitt forslag til 7,500,- istedet, den har ikke akkurat rå krafft, men er uendelig mye bedre dine forslag. Det aller beste hvis du har 6000,- å bruke på en pc til spilling vil naturligvis å kjøpe en stasjonær, kjøper du noen deler brukt og bruker pengene smart vil få en MYE bedre maskin. For siste gang: IKKE KJØP toshibaen!

Endret av sonofdad77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...