AlexGM Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har nettopp kjøpt fifa 2k6. installert det å no skal eg velge lag og liga, men det roterer liksom automatisk igjennom alle lag og ligaer, som om venstre piltast var klemt fast eller noe men det e den ikke. etter å ha spammet enter så har eg greid å komme meg til en kamp, og der lagger det som faen, i tillegg ser det ut som fifa 99...... er det noen som har hatt liknende problem som kan hjelpe meg ? faen siste gang eg kjøper ett spill l2make better games Takk på forhånd Endret 6. juni 2006 av Alex OK
Trylleblyant Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har nettopp kjøpt fifa 2k6. installert det å no skal eg velge lag og liga, men det roterer liksom automatisk igjennom alle lag og ligaer, som om venstre piltast var klemt fast eller noe men det e den ikke. etter å ha spammet enter så har eg greid å komme meg til en kamp, og der lagger det som faen, i tillegg ser det ut som fifa 99...... er det noen som har hatt liknende problem som kan hjelpe meg ? faen siste gang eg kjøper ett spill l2make better games Takk på forhånd 6252082[/snapback] Har hørt at USB-tastatur kan være grunnen til dette. Hvis ikke, så kan det være en eventuell gamepad som ikke fungerer som den skal med spillet. Jeg hadde et liknende problem med GTA Vice City. Virka som om høyre piltast hadde låst seg eller noe. Jeg tok ut gamepaden min og starta spillet på nytt, så fungerte det fint. Hvis ikke det er noe av dette som forårsaker problemet, så vet jeg ikke hva det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå