Gå til innhold

W800i Overføringsproblemer (USB)


Anbefalte innlegg

Når jeg plugger inn W800'en min i en eller annen usb-port på dataen min, så kommer den ikke opp. Det kommer bare to lyder etter hverandre, sånn som når du setter inn USB enhet. Hva er galt? Hva må jeg gjøre? Får ikke sendt til eller hentet fra telefonen. Skulle gjerne hatt noe bilder. Jeg har lagt inn Disc2Phone, men det hjelper mindre.

 

 

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen teit grunn tror jeg du må bruke den samme USB inngangen hele tiden. Er iallefall slik på synkroniseringsprogrammene til P-serien. Og du må koble kabelen direkte i USB porten og ikke gjenom en Hub. Da fungerer det ikke. Som sagt, vet ikke hvorfor, men det er slik. Sony Ericsson og synkronisering passer bare ikke sammen :)

Lenke til kommentar

Det er ikke riktig at man ikke kan bruke hub. Problemet er at veldig mange huber ikke gir nok strøm til å drive telefonen, derfor går det ofte bedre når man plugger den rett i PC'en. Ofte er også spenningen bedre i portene bak PC'en enn i fronten. Har også vært borti noen bærbare som rett og slett ikke gir nok strøm. Da må man benytte en hub med ekstern strømtilkobling - det løser som regel problemet.

 

For de som er sikre på at det er nok strøm i usb-porten, sjekk om du bruke Norton Internet Security eller Norton Antivirus. Disse programmene har en tendens til å f###'e opp for usb-tilkoblinger. Prøv å stenge ned Norton, installere alle SE-programmer og drivere på nytt (uten Norton) og se om det hjelper.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har også store problemer med tilkobling av k800i via USB. Da jeg skulle koble til dama sin tlf, ville ikke bærbar pc'n finne tlf. (hun har også k800i) Men når jeg plugga inn min tlf, så starta installasjonen av Usb-drivere igjen og min tlf funka fint, men fremdeles ikke dama sin...

 

Skal sjekke det der med å bruke samme Usb-port. Kanskje det var det andre porten vi brukte når dama installerte usb-driverne for sin tlf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...