jo-kris Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hei! Noen som har noe kritikk på disse to bildene?? Tatt med Nikon D50 og Sigma 18-125. Endret _litt_ på fargene i photoshop
asfalthore Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Fine kraftige farger. Har takla lyset bra her. Ikke så mye skygger. Kunne kanskje klippt bort litt i overkant på det andre? Mangler litt på svartfargen.
jo-kris Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Takk for svar. Er vel enig at jeg kunne med fordel ha beskjært mer i toppen av det siste bildet. Noen andre som mener noe??
Coppernica Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg syns det ser ut som du har gjort konfirmanten på det øverste bildet vel "glødende" i ansiktet. Iallfall om man sammenligner med hudfarven på det nederste bildet. Og det er ikke bare positivt i mine øyne iallfall.
PMnormal Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Greit gjennomførte, om enn litt anonyme, konfirmantbilder. Flotte eksempler på staute, norske jenter. Jeg ville klonet bort de linjene nederst til venstre i det første bildet.
jo-kris Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Ja, er enig i de kommentarene dere kommer med! Takk for tilbakemelldingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå