RunMe Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hei Har nettopp fått meg et ATI X800GTO 256 MB AGP. Har installert oppdaterte drivere fra ATI og Catalyst Control Center. Har det røde ATI-ikonet liggende nede i system tray, men når jeg tar musa over det rapporteres følgende: 1280 x 1024, (0°), Color:32 Bpp Lurer på hvordan jeg skal på den temperaturangivelsen (for jeg regner med at det er det det er?) til å virke? Regner ikke med at den holder null grader. ;-) Har montert skjermkortet i AGP-porten, og koblet til strøm. Ikke noe mere. Er det en annen kabel jeg må bruke, f.eks. for å koble denne type rapportering til hovedkortet? Det står ingen ting om dette i manualen så langt jeg kan se. Håper noen kan hjelpe.
Feltherre Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg og lurer på dette,bare jeg har en Sapphire Radeon X1800Xt 512mb. Takker for alle svar
Locci Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Hei Har nettopp fått meg et ATI X800GTO 256 MB AGP. Har installert oppdaterte drivere fra ATI og Catalyst Control Center. Har det røde ATI-ikonet liggende nede i system tray, men når jeg tar musa over det rapporteres følgende: 1280 x 1024, (0°), Color:32 Bpp Lurer på hvordan jeg skal på den temperaturangivelsen (for jeg regner med at det er det det er?) til å virke? Regner ikke med at den holder null grader. ;-) Har montert skjermkortet i AGP-porten, og koblet til strøm. Ikke noe mere. Er det en annen kabel jeg må bruke, f.eks. for å koble denne type rapportering til hovedkortet? Det står ingen ting om dette i manualen så langt jeg kan se. Håper noen kan hjelpe. 6230436[/snapback] (0°) står for vinklingen på skjermbildet. Kikk på Ati overdrive inne i Catalyst control center, der står tempen på skjermkortet. Endret 2. juni 2006 av Loc Dogg
RunMe Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Ati overdrive inne i Catalyst control center I min CCC har jeg ikke ATI Overdrive som valg. Kjører Advanced interface i CCC 6.5. Kan noen hjelpe? Er det noe jeg ikke har installert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå