NajuZ Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Noen som vet om et program jeg kan Emulere Wolfenstein 3d i? Jeg trenger å emulere Wolfenstein 3D, slik at jeg kan kjøre Fraps etc, for å ta det opp.
wolf5 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Google: DosBox :-) Endret 2. juni 2006 av wolf5
NajuZ Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 (endret) Har du lyst til å forklare meg hvordan det fungerer? Endret 2. juni 2006 av NajuZ
wolf5 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 DosBox er en DOS emulator laget hovedsaklig for å spille gamle spill. http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1 Les linken. Står alt du trenger: DOSBox is a DOS-emulator that uses the SDL-library which makes DOSBox very easy to port to different platforms. DOSBox has already been ported to many different platforms, such as Windows, BeOS, Linux, MacOS X... DOSBox also emulates CPU:286/386 realmode/protected mode, Directory FileSystem/XMS/EMS, Tandy/Hercules/CGA/EGA/VGA/VESA graphics, a SoundBlaster/Gravis Ultra Sound card for excellent sound compatibility with older games... You can "re-live" the good old days with the help of DOSBox, it can run plenty of the old classics that don't run on your new computer! DOSBox is totally free of charge and OpenSource. Check our "Downloads" section for the most recent DOSBox version
Exiter Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 I tillegg til DOSBox kan du også sjekke ut D-Fend, som er en frontend for å gjøre emulateren lettere å sette opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå