Gå til innhold

JAMin, K-jam eller kommer det noe nytt?


Anbefalte innlegg

Må ha meg ny telefon og funnet ut at K-jam eller JAMin passer meg bra mtp ytelse og funksjoner. Det jeg ikke klarer å avgjør er hvorvidt jeg trenger tastaturet på K-jamen. Skriver en del meldinger og litt notater/huskelister/kalenderoppføringer.

Er det like greit å spare vekt og tykkelse og droppe tastatur? Og til slutt, ikke ha telefon før etter sommeren, så kommer det noe nytt "må ha" fra f.eks I-mate som bør ventes på? Trenger ikke 3G..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg nok gått for JAMin / Qtek S200, da denne er mindre og litt mer "snerten" enn tunge K-jam / Qtek 9100. Spørsmålet blir som du selv sier, om det er vits i å kjøpe K-jam pga tastaturet.

 

Personlig har jeg brukt Qtek 2020 litt i jobbsammenheng tidligere, og har egentlig ingenting å utsette på den med tanke på skriving "på skjerm". Selv skriver jeg veldig få SMS, notater osv, og da jeg brukte 2020'en gikk det mest på håndskrevne notater rett på skjermen, noe som fungerte helt greit. :) Da jeg måtte skrive på skjermtastaturet med stylusen syntes jeg dette fungerte fint, og med litt tilvenning gikk det da ganske kjapt etter hvert.

 

Alt er en vanesak, men det er klart man må velge ut ifra egne behov. Du får veie litt fram og tilbake, og vurdere om den eventuelle prisøkningen er verdt tastatur eller ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...