Presidental Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Sitter nå her med en fersk gmail konto og har satt den opp i Thunderbird som er et alternativ til outlook express. Når jeg logger meg på gmail kontoen med nettleseren min og leser mailen så har jeg en "spam" mappe. Men på epostklienten på pcen så har jeg alle mappene utenom "spam" som hører til gmail. Betyr dette at all mail som er feilmerket spam som jeg skulle hatt i inboxen min (mail fra venner eller firma/bedrifter) ikke kommer ned til pcen min slik at jeg støtt og stadig er nødt til å logge meg på med nettleseren for å sjekke om spamfolderen inneholder ønsket mail?? Da er jo hele vitsen med gmail og Thunderbird/outlook express borte da! Håper noen kan gi meg et godt svar. Har frem til nå brukt mail fra nextgentel og fra hotmail. Hotmail lar deg laste ned mapper til epostklienten på pcen som inkluderer spam mappen i hotmail og du slipper da dette problemet med at viktig epost henger igjen slik at du må logge inn med nettleseren for å dobbeltsjekke. Håper jeg tar feil og at d finnes en annen løsning!
RattleBattle Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Nei, fordi gmail kun støtter pop3 og ikke IMAP. Outlook/Hotmail har sin egen variant som minner om IMAP, men selvsagt ikke standard IMAP. Du kan jo evt. slå av spamfilter i gmail og la thunderbird ta seg av junk. Det tar kanskje et par uker før den er "lært opp".
Presidental Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Nei, fordi gmail kun støtter pop3 og ikke IMAP. Outlook/Hotmail har sin egen variant som minner om IMAP, men selvsagt ikke standard IMAP. Du kan jo evt. slå av spamfilter i gmail og la thunderbird ta seg av junk. Det tar kanskje et par uker før den er "lært opp". 6227512[/snapback] Hvordan slår jeg av spamfilteret? Finner ingen steder å gjøre dette på gmail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå