Riotguy Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har ein Panasonic RDP210 40W*4 liggande. Veit han er gammal, men dug for meg. Problemet er at isokontakten som går ut frå spelaren er øydelagt. Den sukkerbiten som sit der er i størrelsesorden 1*2cm. Alle dei 16 leidningane går inn i samme kontakt. Kvar kan eg få tak i ein ny? Er dette noko elektrobutikkar kan ha? Takker for hjelp.
Defus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ny iso kontakt skulle du finne i en hver elektro butikk du går inn i
PerB Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Eller på steder som selger/monterer bilstereo. Også delelageret hos bilfirmaer har slikt (med tanke på biler som ikke har ISO-kontakt fra fødselen av.
Riotguy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Takk for svar. Skal sjekke lokale forhandlarar. Iso-adapteret har eg, det er kontakta fra spelaren som er kaputt.
PerB Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Takk for svar.Skal sjekke lokale forhandlarar. Iso-adapteret har eg, det er kontakta fra spelaren som er kaputt. 6221617[/snapback] Denne kjøpes ofte i sett som består av begge kontakter (både den som er i bilen og den som er på spilleren).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå