eoj_ Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hei, har nettopp fått meg tele 2 scratch abbonoment og fant ikke noe om det på seden deres (var lat og leta ikke veldig mye) . Men kan dette sjekkes på noen måte? Helst over internett, men annet også
Tele2 Christian Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hei, har nettopp fått meg tele 2 scratch abbonoment og fant ikke noe om det på seden deres (var lat og leta ikke veldig mye) . Men kan dette sjekkes på noen måte?Helst over internett, men annet også 6218514[/snapback] Hei! Som du har oppdaget har vi per i dag kun administrasjonsider tilgjengelig for våre kontantkortkunder. Vi jobber derimot også med å få opp tilsvarende funksjonalitet for våre abonnementskunder da vi har begynt å få mange henvendelser angående dette. Vårt mål er at man her blant annet skal kunne se utestående saldo på ditt kundeforhold, kunne titte på betalte fakturaer/e-fakturaer, samt ha muligheten til å sende SMS via nett. Jeg kan ikke gå ut med en spesifikk dato for når denne tjenesten lanseres ennå, men så snart vi er klare kommer vi til å sende ut informasjon til våre abonnementskunder via fakturavedlegg og kunngjøringer på tele2.no! I mellomtiden kan du sjekke utestående beløp du har ringt for ved å ringe vår automatiske saldo/fakturatjeneste på 80065005 (Husk å ha ditt kundenummer tilgjengelig - står øverst til høyre på din faktura). Mvh, Christian i Tele2
eoj_ Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Okei, får håpe at "saldo" tjenesten i hvertfall kommer lett tilgjengli snart da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå