ocvmelbye Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Har installert BF2:SF og patcha... Når jeg går inn i spillet og logger på accounten min er alt normalt... Når jeg skal gå inn på en server blir bf2 "avsluttet" også startet opp igjen automatisk. Når spillet har startet opp igjen begynner den å loade serveren med en gang, nesten. Etter ganske lang tid med venting kommer join game knappen opp. Når jeg trykker på den begynner musikken å lagge i 5 sek før spillet blir automatisk avsluttet... Hva skal jeg gjøre!!?? KRISE
Joachricar Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det som skjer med at bf2 avslutter er at det "skifter spill". Dvs. at hvis u startet bf2 vanilla og skal joine en SF server så må den skifte til bf2 SF. Det med at den slår av har jeg vært borti på noen servere. Kan jo prøve på flere forskjellige servere og starte bf2 SF istedet for vanilla bf2
Steina Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Prøv å ikke trykk på "Join Game" Vent til den joiner selv. Kan funke noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå