tigergutten Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Har forsøkt før, for leenge siden, men prøver igjen. Spiller på bloodhoof, og er på jakt etter en aktiv guild.. Har chars både på horde og alliance siden, med main på alliance. Noen andre som spiller på bloodhoof? Eller som kjenner til hyggelige og aktive guilds?? Alle tips settes stor pris på... er lei av krangling i guild, pug-groups og kjedeligt farming... spilling med gode og hyggelige spillere etterlyses Gjerne norske, skandinaviske eller internasjonale Må da være noen her som spiller på bloodhoof, eller rulla jeg såå feil ved innkjøp dag 1 i europa
tigergutten Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Etter å ha lest hvilke servere andre spiller på, og ikke funnet EN ENESTE som spiller bloodhoof, så er jeg imponert om jeg i det hele tatt finner noen her Men jeg spiller main: mage, hunter <-- alliance druid <-- horde Selve søknaden (om det skulle skje mirakler) vil ikke bli levert her via ett forum, så om noen spiller på serveren så ta kontakt, så skal vi nok bli enige hehe
Rookie_NO Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hehe, joda vi finnes vi som spiller på Bloodhoof. Riktignok ikke ofte man ser andre gamer.no folk der men men. Er selv i Escapism og var medlem nr 3 eller noe sånt. Horde guild, men druids er det alltids bruk for. Det er en stund siden jeg logga sist, men hvis du er interessert så send meg en pm med info. Selv har jeg en 60 shammie, 59 rogue og en 58 hunter i guildet, resten av klassene har jeg bare lvla til rundt 30 og de er guildløse. Vi har en recruit section på nettsidene våres (uten at jeg husker de her fra jobb) men hvis du virker som en hyggelig kar så skal vi se om vi får gått rundt den, noen ganger, trege opptaksrunden. Vi er vel noe sånt som nr 2 eller 3de største hordeguild. Sist jeg sjekka holdt vi på med MC, så det er ikke noe hardcore guild, men heller et sted for vennlige mennesker som spiller WoW for moro skyld.
tigergutten Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 (endret) shit, gode nyheter jo... pm snart på vei mister Endret 30. mai 2006 av tigergutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå