adis Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Kunne ikkje skjedd på verre tidspunkt! Plutselig så har Photoshop CS2 bestemt seg for å ikkje starte lenger. Etter par sec i oppstaten så fryser porgrammet. Det står "Reading text global resources" også stopper det opp. Har ikkje installert noko nytt i det siste, og i hvertfall ikkje siden sist e brukte PS. Einaste eg kan komme på som er installert sida er oppdatering fra MS, bør eg prøve å fjerne disse? Har prøvd følgande: Lukka alle unødvendige prosessa. Repeir install Prøvde ny installasjon men finner ikkje igjen aktiverings nøklar :/ Driver å laster ned trial versjon fra adobe.com no og håper den funker. Nokon som har oppleved liknande eller har nokon tips? Edit: samme skjer med trial versjonen. Endret 29. mai 2006 av adis
adis Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Løysningen: Dette er vist eit utbreidt problem med fleste PS versjoner. Løysingen finner du på denne linken. MEN i mitt tilfelle så måtte eg slette ALL innhold i den mappa. Mister ein del "preferances", men fort gjort å få dem tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå