Gå til innhold

Glowing Brightwood Staff - hvilken klasse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Passer best på AH.

6201987[/snapback]

 

Enig.. om du ikke er i en AQ guild. Utenom Nature resistancen dropper det nesten like god eller bedre staff enn denne, f.eks trindlehaven staff i fra LBRS. litt mindre stats, men har ikke så enormt å si iforhold til pengene du får.

Lenke til kommentar
Passer best på AH.

6201987[/snapback]

 

Enig.. om du ikke er i en AQ guild. Utenom Nature resistancen dropper det nesten like god eller bedre staff enn denne, f.eks trindlehaven staff i fra LBRS. litt mindre stats, men har ikke så enormt å si iforhold til pengene du får.

6203901[/snapback]

 

Den er kanskje ikke best, nei, men den er ikke så dårlig heller. Hadde det vært litt +healing/dmg så hadde den vært imba.

Lenke til kommentar
Passer best på AH.

6201987[/snapback]

 

Enig.. om du ikke er i en AQ guild. Utenom Nature resistancen dropper det nesten like god eller bedre staff enn denne, f.eks trindlehaven staff i fra LBRS. litt mindre stats, men har ikke så enormt å si iforhold til pengene du får.

6203901[/snapback]

 

Den er kanskje ikke best, nei, men den er ikke så dårlig heller. Hadde det vært litt +healing/dmg så hadde den vært imba.

6205448[/snapback]

 

neida.. mente ikke at den er direkte dårlig, men det er ikke en stav du kjøper akkuratt, om du ikke trenger NR. Ville heller solgt den og brukt pengene til noe nyttig, som f.eks enchants.

Lenke til kommentar
Passer best på AH.

6201987[/snapback]

 

Enig.. om du ikke er i en AQ guild. Utenom Nature resistancen dropper det nesten like god eller bedre staff enn denne, f.eks trindlehaven staff i fra LBRS. litt mindre stats, men har ikke så enormt å si iforhold til pengene du får.

6203901[/snapback]

 

Jeg slutter meg til koret.

 

Så lenge det finnes dumme folk som vil betale flere hundre gull for denne staven er det bare å selge. Flere blå som er bedre.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
De er vel snart nede i 5g  :)

6206034[/snapback]

 

Siden jeg ikke er trøtt, og kjeder livet av meg, tok jeg å sjekket AH på Aszune!

 

Edgemasters Handguards var oppe til henholdsvis 33 og 50g BO, GBS var oppe til 550g bid.

6206441[/snapback]

 

Detsamme på Twilights Hammer. Det har blitt så overpriset i det siste.

Lenke til kommentar

Jepp. Som mage er det langt viktigere å ha høy konstant skade i PvE (+dmg) eller mye crit i PvP. Manapoolen trenger ikke å være absurd høy så lenge du har nok til å kunne holde den opp med manasteiner, NDB-er og evocation. Som priest er det er kjempestort fortrinn å ha en stor manapool, dog. Det er også grunnen til at Benediction har 31 intellect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...