Gå til innhold

Problemer med cutenews\ajfork og headlines listing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har satt opp cutenews \ eller aj fork heter vel denne versionen.

Får satt det opp helt uten problem. Har laget en egen nyhter.php side , der jeg lar alle nyhetene vises ved hjelp av koden :

Showing active news

<?PHP

include("path/to/show_news.php");

?>

Dette fungerer helt fint og nyhetene kommer opp når jeg poster.

I tillegg til dette har jeg på venstre siden en slags kolonne. Der meny og banner og slik er, i midten åpnes feks nyheter.php. Det jeg ønsker er at nedenfor menyen skal en kunne se en liste over de 5 siste nyhetene som er postet i systemet. Når en trykker på nyheten skal en kunne bli overført til den aktuelle nyheten i nyhter.php. Det som skjer nå er at jeg har fått til å liste nyhetene, men når jeg trykker på den blir den åpnet rett nedenfor , noe den ikke skal, da denne sidekolonen ikke skal inneholde hele nyhente. Ønsker at en blir overført til nyhter og den aktuelle nyheten. Koden jeg bruker får å få opp bare overskriftene er som følger:

<?PHP

$static = TRUE;

$template = "Headlines";

include("path/to/show_news.php");

?>

Men som en ser er denne bare satt til ¨å vise nyhetene nedover når en trykker. Så problemet blir i bunn og grunn hvordan jeg kan bli overført til den aktuelle nyheten i nyheter.php når jeg trykker på en headline i venstre kolonne.

For å ta et eksempel se www.hsd.no de har nythets headlines på venstre side, trykker en kommer en inn på selve nyheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje det virker hvis du setter $static til FALSE på der hvor nyheten skal være?

6204788[/snapback]

Det virket dårlig, noen andre som har en løsning på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...