Teigas Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Har satt opp cutenews \ eller aj fork heter vel denne versionen. Får satt det opp helt uten problem. Har laget en egen nyhter.php side , der jeg lar alle nyhetene vises ved hjelp av koden : Showing active news <?PHP include("path/to/show_news.php"); ?> Dette fungerer helt fint og nyhetene kommer opp når jeg poster. I tillegg til dette har jeg på venstre siden en slags kolonne. Der meny og banner og slik er, i midten åpnes feks nyheter.php. Det jeg ønsker er at nedenfor menyen skal en kunne se en liste over de 5 siste nyhetene som er postet i systemet. Når en trykker på nyheten skal en kunne bli overført til den aktuelle nyheten i nyhter.php. Det som skjer nå er at jeg har fått til å liste nyhetene, men når jeg trykker på den blir den åpnet rett nedenfor , noe den ikke skal, da denne sidekolonen ikke skal inneholde hele nyhente. Ønsker at en blir overført til nyhter og den aktuelle nyheten. Koden jeg bruker får å få opp bare overskriftene er som følger: <?PHP $static = TRUE; $template = "Headlines"; include("path/to/show_news.php"); ?> Men som en ser er denne bare satt til ¨å vise nyhetene nedover når en trykker. Så problemet blir i bunn og grunn hvordan jeg kan bli overført til den aktuelle nyheten i nyheter.php når jeg trykker på en headline i venstre kolonne. For å ta et eksempel se www.hsd.no de har nythets headlines på venstre side, trykker en kommer en inn på selve nyheten.
Magnus Holm Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Kanskje det virker hvis du setter $static til FALSE på der hvor nyheten skal være?
Teigas Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Kanskje det virker hvis du setter $static til FALSE på der hvor nyheten skal være? 6204788[/snapback] Det virket dårlig, noen andre som har en løsning på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå