Andreaz_ Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Dropper jo stadig vekk items for de ja ... Litt værre for shadowpriest etc.
Bredoc Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 (endret) Ja det dropper bra dps gear i ZG og MC + BWL AQ, Naxx. Altså High End.. Skal en warrior ha noe utenom det får man bli exhalted i AB, WSG og AV. Eller så kan man jo ranke opp til 10 Eller skaffe 1000g + og kjøpe Lionheart + Stronghold og Titanic Leggings. Nå har jeg 3 chars og må si at warrior er den mest gear relaterte klassen. Er du utenom high end guild, har lite tid og lite gull så suger en warrior kontra andre klasser. Det er mye lettere å greie seg som en hvilken som helst annen klasse enn warrior dps messig. Har du ikke noe av det gearet eller de mulighetene jeg listet opp her, så gjør en warrior latterlig lite dps. Edit: Jeg må si at det er mye enklere å geare up en caster pre high end, enn en warrior. Endret 3. august 2006 av Darkrevan
Andreaz_ Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 det er fordi castere ikke er så gear relatert ^^
Bredoc Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Andreaz_ : Akkurat og da er poenget mitt bekreftet. Før high end er det vanskeligre å geare opp en warrior enn en caster. Så derfor å trekke konkulsjonen at en warrior er enklest å geare opp blir derfor feil.
Andreaz_ Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Andreaz_ : Akkurat og da er poenget mitt bekreftet. Før high end er det vanskeligre å geare opp en warrior enn en caster. Så derfor å trekke konkulsjonen at en warrior er enklest å geare opp blir derfor feil. 6606480[/snapback] geare opp til hva? hvis du ikke skal i end-game instancer så er det jo ikke noe stress i det heletatt. Noen timer i AV så er du exalted, noen få instancers så har du plutselig alt blått og epic mace. Har du tenkt deg videre etter UBRS osv. Så tar det deg 2 sec i ZG og noen MC runs så har du plutselig 4-5 epics. Kan overhode ikke si at warrior er vanskelig å geare, men hvis du vil holde deg utenfor end-game og ikke engang gidder å skaffe deg AV rep så kan du jo bare ha det så godt... I realy don't care mate ^^
Bredoc Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 (endret) Err.... et par runder i AV?? Noen få Runs i ZG?? sjekk warrioren min og utal deg etterpå. Det utsyret jeg har der tok det faen meg tid å skaffe seg da jeg spilte på warrioren tilbake i 2005. Mulig ting er lettere nå men det var det ikke den gang. Poenget med posten min er at jeg har hatt mye mindre problemer med å skaffe gear til caster klassen for å yte mer damage, enn med en warrior. Så å si at en warrior er lett å få gearet opp stemmer ikke. Hvertfall ikke om du er uten guild, og skal gjøre karriære som dps warrior. Følte vel heller ikke under de rundene jeg hadde i mc at warriors drops akkurat droppa hyppigre enn caster drops, eller til de andre klassene. Edit: Og siste poenget ditt, couldent realy care ang. AV. Trenger en mage for eksempel å skaffe seg rep der for å gjøre bedre damage. Egentlig ikke. Endret 3. august 2006 av Darkrevan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå