Gå til innhold

w810i kamera knapp


Anbefalte innlegg

hei! har nylig kjøpt denne mobilen men den har et problem(?). kameraknappen på siden av mobilen fungerer ikke når jeg skal åpne kameramodusen fra standby. derimot fungerer den som normalt når jeg går til kameramodus via menyen :hmm: software problem? har versjon cxc1250316 r4ce012

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme mobil og har funnet ut at den kanppen ikke skal virke fra standby.

Jeg har lagt kamera inn som snarvei på navigasjonsknapp opp. Det funker jo bra :D

 

Og ett tips: For å bruke lyset på kamera så gikk jeg hele tiden inn i innst. Det behøver du ikke. Jeg fant ut etter å lest brukerhåndboken (noe jeg aldri gjør...) at man kunne bruke * knappen :-)

 

Forresten: "knirker" din mobil mye? Syntes min hørets ut som en hau med kranglete plast...

Endret av tjada
Lenke til kommentar
du får åpnet kamera modus med kamera knappen i standby ved å holde kamera knappen helt nede i 1 sec.! ikke bare å trykke på den.

ja har selv mobilen og den er konge bra :thumbup:

6199199[/snapback]

 

har forstått det sånn ja men knappen fungerer ikke som den skal. dvs den fungerte et par ganger da telefon var ute av eska men etter å ha utforsket instillinger og lignende på telefonen kan jeg bare starte kamera via menyen nå

Lenke til kommentar

grunnen ti lknirk har jeg tatt i tråden 6280 eller W810i, det kommer av at hullet rundt navi tasten er litt for lite. Det er kjempelett å ta av frontdeksel og pussse hullet litt større. Etter dette blir den helt kongekongekongekonge. Min er nå 101% knirkefri! Noen som har sjekket de nye kameralydene på W810i? du finner dem under innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...